Rakennamme yhdessä kestävää tulevaisuutta
Toimintamme ytimessä on tarjota rakentamisen ja talotekniikan yrityksille markkinoiden parhaat työkalut sekä toimintatavat nyt ja tulevaisuudessa. Konsernimme tarina on saanut alkunsa vuonna 2004 perustetusta Admicom Finland Oy:stä.
Admicomin palvelukokonaisuuden ytimessä on ollut alusta saakka Adminet – talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden tehokkain, kokonaisvaltaisin ja monipuolisin toiminnanohjausjärjestelmä. Pitkälle automatisoitu SaaS-ratkaisu parantaa kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa työmaalla ja toimistossa. Adminet-ohjelmistopalvelua täydentää laadukas ja toimialan tunteva tilitoimistopalvelumme.
Vuonna 2018 Admicom aloitti pörssitaipaleensa listautumalla Nasdaq First North Growth Market Finland -listalle. Kasvatamme innostunutta, asiantuntevaa ja eteenpäin menevällä asenteella varustettua #admicommunity -yhteisöämme rekrytoiden sekä yritysostoin.
Konserniimme kuuluvat tytäryhtiömme Admicom Finland Oy:n lisäksi yritysostojen kautta joukkoomme liittyneet Tocoman Oy, Lakeus Tilitoimisto Oy, Aitio Finland Oy, Hillava Oy, PlanMan Oy sekä Kotopro Oy.
Konsernimme ohjelmistoperheeseen kuuluvat Adminetin lisäksi pienyritysten kustannustehokas ohjelmisto- ja palvelupaketti Adminet Lite, liikkuvan työn ohjauksen täsmäratkaisu Hillava, Tocomanin rakennusalan erikoisohjelmistot muun muassa kustannuslaskentaan, aikataulutukseen ja tietomallintamiseen sekä Kotopron edistykselliset dokumentinhallinnan ratkaisut.
Liikevaihtomme on kasvanut vauhdikkaasti ja kannattavasti jo 31,6 miljoonaan (+ 27 % vuoteen 2021 verrattuna). Työntekijöitä koko konsernissa meillä on jo noin 250 kuudessa toimipisteessä: Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Seinäjoella ja Turussa.